Munkatársak és önmagunk motiválása

Gyakran fordul elő, hogy munkahelyünkön nem vagyunk kellően motiváltak, nem akarunk reggelente felkelni és bemenni dolgozni, nincs kedvünk a munkatársakkal vagy a páciensekkel találkozni. A motiváció a menedzsment egyik kiemelt feladata, azonban fontos megtanulni, hogy bár az anyagi juttatás motivál, de csupán egy ideig – sokkal lényegesebb állandó motivációs tényezőt találni. A motivációnak különböző szintjei és formái vannak, az egyes tényezőknek pedig más-más szerepe. A képzés során megtanítjuk, hogyan kell mérni a motivációt. Beszélünk arról, hogy milyen külső tényezőkkel lehet növelni: kevesen hiszik, de például a jó munkahelyi légkör, a pozitív kommunikáció, a visszacsatolás és a dicséret rendkívüli méretben tudja motiválni a munkatársakat.

A képzés során a menedzsment tagjainak és a középvezetőknek mutatjuk meg, hogy a motiváció növeli a szolgáltatás minőségét, ezáltal támogatja az értékesítést, hiszen az elégedett munkavállaló jobban teljesít a munkahelyén.

Jelentkezzen!

Tematika

  • Menedzsment feladatok – a motiválás helye
  • Motiváció – motivációs problémák
  • Motiváció – elméleti háttér
    • Motivációs szintek
    • A dolgozók motiválásának legfőbb formái
    • A különféle motivációs tényezők szerepe
    • Mikor nem ajánlatos az anyagi ösztönzés?
    • A motiváció mérése
  • A csapat motiváció tényezői
    • Jó munkahelyi légkör
    • Pozitív kommunikáció
    • Konstruktív visszacsatolás
    • Hatásos dicséret

Vezető tréner Reznák-Iskander Leila