Kommunikáció és konfliktuskezelés a munkatársakkal

Mint minden munkahelyen, az egészségügyi intézményekben is előfordulnak belső konfliktusok, kommunikációs hibák. Ennek természetesen több oka is lehet: gondoljunk csak a félreértett megjegyzésekre, a pletykákra és a rossz első benyomásokra. Kevesen vannak tisztában azzal, hogy a legtöbb konfliktus oka a rossz kommunikáció vagy épp a kommunikáció teljes hiánya. A munkahelyi belső feszültség rossz hatással van a munkamorálra, demotiválja a munkatársakat, és gyakran felesleges problémát okoz a menedzsmentnek is. Ahhoz, hogy ezt a problémát megoldjuk, fontos megtanulni a kommunikáció verbális és nonverbális fajtáit, azokat a jeleket, amiket gyakran értelmezhetnek félre munkatársaink, valamint a konfliktus kezelését, legyen szó külső vagy belső érintettről.

Jelentkezzen!

Tematika

  • Kommunikáció
    • A kommunikáció alapelve
    • A kommunikáció verbális és nonverbális csatornái
    • Félreértések
    • Eredményes kommunikáció
    • A nyílt kommunikáció haszna
  • Magatartásminták, melyek nem tartoznak az önfenntartáshoz
  • Konfliktuskezelés

A képzésen egyszerre 5-10 fő vehet részt. A képzésre kérjük, hogy kényelmes öltözetben érkezzen. A foglalkozás során célunk, hogy mindenkire egyénileg jusson idő, miközben megtanítjuk, hogyan kell csapatban mozogni és gondolkodni, melyhez szituációs gyakorlatokat fogunk alkalmazni, így nem csak a pácienssel való kommunikációt, de az együttműködést, együttes problémamegoldást is gyakoroljuk.

Vezető tréner Reznák-Iskander Leila