Értékesítés és marketing magánklinikáknak

A privát egészségügyi szférában egyre kiélezettebb a verseny, ma már a magánklinikák egymást túllicitálva akarnak pácienseket szerezni. Az hatékony és sikeres értékesítés megvalósításához nyújtunk segítséget a képzés résztvevői számára. A foglalkozás első felében megismertetjük a marketing alapjait, beleértve a marketing-mixet és a különböző (pl. SWOT) analíziseket, melyek segítségével megmutatjuk, hogyan kell az adott klinikát pozicionálni, mik a versenyelőnyök és mik a hátrányok. A képzés második felében a frontszemélyzet szerepét mutatjuk be az értékesítés során. A frontszemélyzet személyiségjegyei rendkívül fontosak, melyre már a toborzás során oda kell figyelni, hiszen bármilyen hihetetlen, de ha kellemetlen, rekedtes hang válaszol a telefonálónak, az rossz érzést kelt a páciensben, és lehet, hogy pont ezért nem fog minket választani. Mindemellett bemutatjuk a frontvonal feladatait, az értékesítés és természetesen a panaszkezelés alapelveit is.

Jelentkezzen!

Tematika

A képzés első felében: A marketing alapjai

  • Elméleti alapok
  • Alkalmazott marketing eszközök

A képzés második felében: Frontvonalmenedzsment

  • Frontvonalmenedzsment
  • Értékesítés
  • Panaszkezelés

A képzésen egyszerre 5-10 fő vehet részt. A képzésre kérjük, hogy kényelmes öltözetben érkezzen. A foglalkozás során célunk, hogy mindenkire egyénileg jusson idő, miközben megtanítjuk, hogyan kell csapatban mozogni és gondolkodni, melyhez szituációs gyakorlatokat fogunk alkalmazni, így nem csak a pácienssel való kommunikációt, de az együttműködést, együttes problémamegoldást is gyakoroljuk.

Vezető tréner Reznák-Iskander Leila