Értékesítés és marketing fogászatoknak

A privát ellátásban nyújtott fogászati szolgáltatás az egyik legsikeresebb ágazata az egészségügynek. Mivel a fogászati beavatkozásoktól a legtöbben tartanak, ezért sokkal szívesebben választják a páciensek a magánklinikákat, hiszen úgy gondolják, „inkább fizetnek többet, csak ne fájjon”. Ez a helyzet eredményezte a ma már gomba-módon szaporodó magán fogászati klinikák tömkelegét, amiből nagyon nehéz kitűnni. Mi ebben nyújtunk segítséget, hiszen képzésünk első felében megismertetjük a marketing alapjait, hogy aztán könnyebb legyen kiválasztani azt a versenyelőnyt, amivel a piac élére tudunk törni. A képzés második felében az értékesítés, illetve a frontmenedzsment legfontosabb feladatait és jellemzőit mutatjuk be, hiszen akkor lesz sikeres a marketing, ha minél több páciens választja az adott klinikát.

Jelentkezzen!

Tematika

A képzés első felében: A marketing alapjai

  • Elméleti alapok
  • Alkalmazott marketing eszközök

A képzés második felében: Frontvonalmenedzsment

  • Frontvonalmenedzsment
  • Értékesítés
  • Panaszkezelés

A képzésen egyszerre 5-10 fő vehet részt. A képzésre kérjük, hogy kényelmes öltözetben érkezzen. A foglalkozás során célunk, hogy mindenkire egyénileg jusson idő, miközben megtanítjuk, hogyan kell csapatban mozogni és gondolkodni, melyhez szituációs gyakorlatokat fogunk alkalmazni, így nem csak a pácienssel való kommunikációt, de az együttműködést, együttes problémamegoldást is gyakoroljuk.

Vezető tréner Reznák-Iskander Leila